Základní druhy materiálu pro výrobu plachet

Laminovaná plachta - je lesklý materiál s nízkou gramáží a řidším úpletem, vhodná na kratší aplikace do jednoho roku

Litý banner - matný materiál s hustším úpletem určený k dlouhodobějším aplikacím nad jeden rok

Litý banner s blockout vrstou - matný materiál s hustším úpletem ke střednědobým aplikacím, obrovskou výhodou tohoto materiálu je neprůsvitná vrstva uvnitř plachty zabraňující jejímu prosvítání.

 

Co je car wrap (car wraping)?

Jedná se o nalepení fólie na auto (stručně řečeno jde o auto zábal)

Důvody proč to udělat:

- získáte nový vzhled auta

- ochráníte stávajicí lak proti kamínkům, asfaltu a podobně

- poničené díly vozu je možné snadno a rychle přelepit

- po sundání polepu lak není opotřebováný a vyšisovaný sluncem

- pro více informací o ceně a možnostech polepu aut klikněte zde, rádi Vaši poptávku naceníme

 

Tvorba webu v HTML

Webová prezentace jakéhokoli subjektu snažícího se zviditelnit v internetovém prostředí je velice individuální záležitostí. Stejně jako každý uživatel internetu je i každá firma na něm prezentující své výrobky a služby odlišná a oproti jiným specifická. Z tohoto důvodu je důležité k nové tvorbě webových prezentací přistupovat individuálně a specificky. Na základě Vašich požadavků Vám vytvoříme internetovou prezentaci šitou na míru v HTML kódu.
 
Postup vytvoření internetové prezentace v HTML:
  1. Prvotní komunikace se zákazníkem, zjištění jeho představy a potřeb.
  2. Analýza jeho produktu, vnějšího prostředí, trhu a potencionálního segmentu zákazníků.
  3. Opětovná schůzka se zákazníkem jejíž  úkolem je konfrontace zjištěných skutečností.
  4. Vypracování předběžné podoby webové prezentace.
Webové prezentace vytvořené pomocí HTML kódu jsou hlavně určeny pro menší až střední firmy, které chtějí mít prezentaci o několika málo stránkách s informacemi o sobě, referencemi a kontakty. Pro složitější prezentace s častou aktualizací, případně s E-Shopem je vhodný některý z redakčních systémů, např. JOOMLA.
 
 

Co je CMS?

CMS

(Content management system) znamená redakční systém určený pro správu obsahu a tvorbu www stránek jako je i Joomla,což je software šířený pod licencí GNU GPL, tzn., že je k dispozici a její uživatelé jsou oprávněni program kopírovat, upravovat, vylepšovat a distribuovat dalším uživatelům.

Slovo Joomla (vyslovuje se Džumlá) má arabský původ a znamená „dělat dohromady“. Společně vytvářet a vylepšovat, to byla hlavní myšlenka skupiny vývojářů, kteří se v roce 2005 odtrhli od projektu Mambo a v roce 2006 spustili první verzi volně šiřitelného publikačního systému Joomla! Dnes se Joomla těší velké oblibě sta tisíců uživatelů po celém světě a pravidelně se řadí na první příčky v hodnocení redakčních systémů.

Využití CMS!

Oblíbenost redakčních systémů neustále roste především díky uživatelsky přívětivému prostředí a flexibilitě celého systému. Ke správě obsahu není nutná znalost HTML, PHP ani jiných programovacích jazyků. Správcovské prostředí je intuitivní a vytváření textu pro zveřejnění na webu je snadné a uživatelsky přívětivé, podobné jako ve Wordu. Síla CMS spočívá v možnosti rozšíření funkcí pomocí nepřeberného množství přídavných modulů, komponentů, pluginů, grafických šablon a dostupnosti ve více něž 30 jazykových verzích včetně češtiny.

Takto lze v  Joomle poměrně snadno a rychle vytvářet:

  • - jednoduché firemní internetové prezentace
  • - propracované webové prezentace s profesionálním vzhledem
  • - e-shopy, online obchody
  • - intranetové a extranetové aplikace
  • - osobní a rodinné internetové prezentace, blogy
  • - školní a třídní www stránky
  • - internetové stránky pro vládní a neziskové organizace
  • - www stránky pro sportovní a jiné kluby
  • - komunitní portály
  • - online magazíny a časopisy
  • - tvorba reklamy

Poptávkový formulář